Aktualności

2019-08-14

Media społecznościowe bez tajemnic, czyli kolejne szkolenie Akademii KPT

Artur Jabłoński poprowadzi kolejne w ramach Akademii KPT warsztaty w Kieleckim Parku Technologicznym. Podczas zajęć, które odbędą się 3 października br., poruszone zostaną zagadnienia social media marketingu.

Akademia KPT to cykl profesjonalnych szkoleń i warsztatów, które mogą przełożyć się na zwiększenie kompetencji uczestników i tym samym na poprawę wyników działalności reprezentowanych przez nich firm. Kadra szkoleniowa zawsze składa się z najlepszych, profesjonalnych trenerów i praktyków z branży. Kolejne szkolenie w ramach Akademii KPT poprowadzi Artur Jabłoński, właściciel agencji digitalk, konsultant ds. e-marketingu, autor bloga, szkoleniowec i wykładowca. Podczas spotkania poruszonych zostanie wiele zagadnień dotyczących social media marketingu, w tym m.in. planowanie działań w mediach społecznościowych i mierzenie ich efektywności oraz budowa ekosystemu mediów społecznościowych. Zajęcia oparte będą o praktyczne ćwiczenia oraz analizę case study. Każdy z uczestników otrzyma certyfikat.

Szkolenie odbędzie się 3 października br. w godzinach 9.30-16.15

Koszt szkolenia: 300 zł brutto

Temat szkolenia: „Media społecznościowe bez tajemnic - gdzie i jak działać, gdy jest ich aż tyle”
Prowadzący: Artur Jabłoński – CEO agencji digitalk

Artur Jabłoński jest właścicielem agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce. 

 

Program szkolenia:

9:30 - 11:00 BLOK I

Wprowadzenie do mediów społecznościowych jako elementu marketingu internetowego.

  • Efektywność social media na tle innych kanałów marketingowych online – od sprzedaży po budowanie wizerunku.
  • Cechy i umiejętności skutecznego specjalisty social media.
  • Oczekiwania i przyzwyczajenia użytkowników mediów społecznościowych – tak w Polsce, jak i za granicą.

 

11:00-11:15 przerwa kawowa

 

11:15 - 13:00 BLOK II
 
Planowanie działań w mediach społecznościowych
  • Komunikacja multimedialna a transmedialna – o właściwym podejściu do mediów społecznościowych.
  • Określanie grup docelowych i celów komunikacji.
  • Wybór kanałów – czym się kierować?
  • Szukanie pomysłów na komunikację – metody i schematy
 
Komunikacja w mediach społecznościowych
  • Psychologia share’owania – jakimi treściami ludzie chcą dzielić się w sieci.
  • Uniwersalne cechy dobrego kontentu.

 

13:00 - 13:15 przerwa kawowa

 

13:15 – 14:45 BLOK III
 
Komunikacja na Facebooku
  • Jak działa Facebook? Tajemnice algorytmów i zasięgów.
  • Wady i zalety komunikacji na Facebooku.
  • Skuteczna komunikacja na Facebooku, czyli jaka?
  • Metody angażowania społeczności na Facebooku.
  • Konfiguracja reklamy na Facebooku.
 
Co poza Facebookiem? Budowa ekosystemu mediów społecznościowych.
  • Coś więcej niż marketing szeptany. Fora internetowe jako zapomniane narzędzie marketingu internetowego.
  • Blogosfera i vlogosfera – o współpracy z cewebrytami.
  • Własny kanał na Youtube (Vimeo) – dobre praktyki i skuteczne metody promocji.
  • Społecznościowy e-mail marketingTwitter – jak prowadzić komunikację i czy na pewno warto?
  • Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi radzić?

 

14:45 - 15:00 przerwa kawowa

 

15:00 -16:15 BLOK IV
 
Mierzenie efektywności działań w social media.
  • Monitoring internetu i inne narzędzia wspierające prowadzenie komunikacji.
  • Jak ocenić jakość komunikacji w social media?
  • Typologia wskaźników efektywnościowych.
  • Pozorne i prawdziwe KPI social media.

 

Więcej informacji o tym jak zdobyć bilety

Więcej o szkoleniu w wydarzeniu na fb

Powrót