Facebook i Instagram

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?

  • nauczymy Cię się jak samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie
  • podczas szkolenia uczymy jak w pełni wykorzystać możliwości Facebooka i Instagrama
  • jeśli działasz w mediach społecznościowych lub dopiero chcesz tam zaistnieć musisz wiedzieć, że Video to przyszłość
  • nauczymy Cię jak z wykorzystaniem Rolek, Stories czy TT budować markę eksperta w swojej branży

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1

Moduł 1 - Instagram

  • Konto osobowe a firmowe na Instagramie
  • Skąd czerpać inspiracje do postów na Instagram
  • Jak robić posty na Instagrama i Facebooka telefonem komórkowym (typy zdjęć, aplikacje, filtry)
  • Treści tworzone pod Klienta - czyli publikuj posty, których chce Twój Klient
  • Stories - mega potencjał w dotarciu do klienta
  • Jak skutecznie budować Instagrama bazując na konkurencji
  • Instagram na mobile i desktop - kluczowe różnice i możliwości
  • Boty na Instagramie - jak ułatwić sobie działanie na Insta
  • Planowanie postów i Stories na Instagramie - zrób raz i zapomnij o socialach
  • Trzy sprawdzone, bezpłatne techniki zwiększania zasięgów, zaangażowania i widoczności na Instagramie

 

Moduł 2 - Facebook

  • Facebook - reshare postów z Instagrama a zasięgi
  • Kluczowe opcje Facebooka które możesz wykorzystać do promocji swojego lokalu
  • Creators Studio - narzędzie każdego social media managera
  • Jak tworzyć angażujące posty na Facebook
  • Jak przeanalizować działania reklamowe konkurencji
  • Jak wykorzystać Facebook do budowania bazy Klientów
  • Boty na Facebooku - oddaj sprzedaż i obsługę Klienta AI
  • Jak planować publikację postów i Stories na Facebooku

 

Moduł 3 - Reklamy na Facebook i Instagram

  • Wstęp do systemu reklamowego i podstawowe możliwości reklamowe na FB i IG
  • Zaawansowane opcje reklamowe - remarketing i niestandardowe grupy odbiorców
  • Techniki prowadzeni kampanii retencyjnych targetowanych na dotychczasowych Klientów
  • Sprawdzone i skuteczne schematy lejków marketingowych na FB i IG

 

Dzień 2

Moduł 1 - Pierwsze kroki z Reels, Stories i TikTok

  • Sprzęt potrzebny do nagrań - fakty i mity
  • Najlepsze aplikacje do nagrywania i montażu materiałów (ściągamy i instalujemy wybrane aplikacje)
  • Robimy research konkurencji na IG i TT oraz szukamy inspiracji do naszych treści
  • Tworzymy scenariusz i scenopis naszego Reels/Stories/TikTok
  • Muzyka - skąd brać legalną muzykę do video
  • Podstawy montażu materiałów video (oś czasu, elementy, etc.)

 

Moduł 2 - Warsztaty z nagrywania i montażu

  • Jak nagrywać video w celach sprzedażowych - kluczowe elementy filmu
  • Jak tworzyć treści typu storytelling - jak tworzyć historie, które działają
  • Warsztaty z obsługi sprzętu (telefon, kamery, statywy, kijki, lampy pierścieniowe, oświetlenie dodatkowe, etc.)
  • Warsztaty z pracy przed kamerą, techniki nagrywania materiałów, mowy, dykcji, ujęć.
  • Przegląd aplikacji do edycji video na mobile i desktop oraz i ich możliwości
  • Kolejność użycia aplikacji w zależności od używanych filtrów/efektów

 

Moduł 3 - Warsztaty z montażu materiałów video i eksport na urządzenie docelowe

  • Publikacja gotowego materiału i wykorzystanie elementów w Rolkach - warsztaty z dodawania treści
  • Publikacja gotowego materiału i wykorzystanie elementów w Stories - warsztaty z dodawania treści
  • Publikacja gotowego materiału i wykorzystanie elementów na TikTok - warsztaty z dodawania treści

 

Moduł - 4 Planowanie

  • Technika planowania Stories na Instagramie i Facebooku
  • Aplikacja do planowania publikacji na TikTok
  • Możliwości dodatkowej promocji rolek, stories i filmów na TikTok w ramach systemów reklamowych FB, IG i TT

TRENER

 

Bartosz Paczyński

Przedsiębiorca i doradca marketingowy firm z Polski, USA i Francji.
Trener marketingu i sprzedaży. Założyciel Akademii Przedsiębiorczości. Właściciel agencji Content Hero. Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. W swojej karierze pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI. Wystąpienia eksperckie: Polsat News, TVP Warszawa oraz Chilli Zet.Autor publikacji na portalach Money.pl, Forbes, PR News oraz Puls Biznesu. Jego artykuły publikowane były w magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing oraz Social Media Manager.

Koszt 2 - dniowego szkolenia – 1 300,00 zł/netto

Jak zapisać się na szkolenie?

  1. Możesz wypełnić formularz elektroniczny lub w wersji papierowej formularz do edycji i wysłać na adres uslugirozwojowe@technopark.kielce.pl
  2. Po otrzymaniu Twojego formularza zgłoszeniowego zostanie wystawiona faktura VAT z wszelkimi danymi do zapłaty i zostanie wysłana na adres e-mail podany w formularzu.
  3. Po uiszczeniu opłaty za dane warsztaty/szkolenia prosimy o przesłanie potwierdzenia zapłaty na wyżej podany adres mailowy.
  4. W wypadku nie wniesienia opłaty rezerwacja na warsztaty/szkolenia zostaje anulowana.

  

Regulamin szkolenia

Więcej informacji
Paulina Borończyk
Tel.: 41 278 72 14 lub 278 72 00 wew. 1014
paulina.boronczyk@technopark.kielce.pl