- nauczymy Cię się jak samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie
- podczas szkolenia uczymy jak w pełni wykorzystać możliwości Facebooka i Instagrama
- jeśli działasz w mediach społecznościowych lub dopiero chcesz tam zaistnieć musisz wiedzieć, że Video to przyszłość
- nauczymy Cię jak z wykorzystaniem Rolek, Stories czy TT budować markę eksperta w swojej branży
Facebook i Instagram
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1
Moduł 1 - Instagram
- Konto osobowe a firmowe na Instagramie
- Skąd czerpać inspiracje do postów na Instagram
- Jak robić posty na Instagrama i Facebooka telefonem komórkowym (typy zdjęć, aplikacje, filtry)
- Treści tworzone pod Klienta - czyli publikuj posty, których chce Twój Klient
- Stories - mega potencjał w dotarciu do klienta
- Jak skutecznie budować Instagrama bazując na konkurencji
- Instagram na mobile i desktop - kluczowe różnice i możliwości
- Boty na Instagramie - jak ułatwić sobie działanie na Insta
- Planowanie postów i Stories na Instagramie - zrób raz i zapomnij o socialach
- Trzy sprawdzone, bezpłatne techniki zwiększania zasięgów, zaangażowania i widoczności na Instagramie
Moduł 2 - Facebook
- Facebook - reshare postów z Instagrama a zasięgi
- Kluczowe opcje Facebooka które możesz wykorzystać do promocji swojego lokalu
- Creators Studio - narzędzie każdego social media managera
- Jak tworzyć angażujące posty na Facebook
- Jak przeanalizować działania reklamowe konkurencji
- Jak wykorzystać Facebook do budowania bazy Klientów
- Boty na Facebooku - oddaj sprzedaż i obsługę Klienta AI
- Jak planować publikację postów i Stories na Facebooku
Moduł 3 - Reklamy na Facebook i Instagram
- Wstęp do systemu reklamowego i podstawowe możliwości reklamowe na FB i IG
- Zaawansowane opcje reklamowe - remarketing i niestandardowe grupy odbiorców
- Techniki prowadzeni kampanii retencyjnych targetowanych na dotychczasowych Klientów
- Sprawdzone i skuteczne schematy lejków marketingowych na FB i IG
Dzień 2
Moduł 1 - Pierwsze kroki z Reels, Stories i TikTok
- Sprzęt potrzebny do nagrań - fakty i mity
- Najlepsze aplikacje do nagrywania i montażu materiałów (ściągamy i instalujemy wybrane aplikacje)
- Robimy research konkurencji na IG i TT oraz szukamy inspiracji do naszych treści
- Tworzymy scenariusz i scenopis naszego Reels/Stories/TikTok
- Muzyka - skąd brać legalną muzykę do video
- Podstawy montażu materiałów video (oś czasu, elementy, etc.)
Moduł 2 - Warsztaty z nagrywania i montażu
- Jak nagrywać video w celach sprzedażowych - kluczowe elementy filmu
- Jak tworzyć treści typu storytelling - jak tworzyć historie, które działają
- Warsztaty z obsługi sprzętu (telefon, kamery, statywy, kijki, lampy pierścieniowe, oświetlenie dodatkowe, etc.)
- Warsztaty z pracy przed kamerą, techniki nagrywania materiałów, mowy, dykcji, ujęć.
- Przegląd aplikacji do edycji video na mobile i desktop oraz i ich możliwości
- Kolejność użycia aplikacji w zależności od używanych filtrów/efektów
Moduł 3 - Warsztaty z montażu materiałów video i eksport na urządzenie docelowe
- Publikacja gotowego materiału i wykorzystanie elementów w Rolkach - warsztaty z dodawania treści
- Publikacja gotowego materiału i wykorzystanie elementów w Stories - warsztaty z dodawania treści
- Publikacja gotowego materiału i wykorzystanie elementów na TikTok - warsztaty z dodawania treści
Moduł - 4 Planowanie
- Technika planowania Stories na Instagramie i Facebooku
- Aplikacja do planowania publikacji na TikTok
- Możliwości dodatkowej promocji rolek, stories i filmów na TikTok w ramach systemów reklamowych FB, IG i TT
TRENER
Bartosz Paczyński
Przedsiębiorca i doradca marketingowy firm z Polski, USA i Francji.
Trener marketingu i sprzedaży. Założyciel Akademii Przedsiębiorczości. Właściciel agencji Content Hero. Wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. W swojej karierze pracował dla: Manpower Group, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur, SOTI. Wystąpienia eksperckie: Polsat News, TVP Warszawa oraz Chilli Zet.Autor publikacji na portalach Money.pl, Forbes, PR News oraz Puls Biznesu. Jego artykuły publikowane były w magazynach branżowych: Magazyn Online Marketing oraz Social Media Manager.
Koszt 2 - dniowego szkolenia – 1 300,00 zł/netto
Jak zapisać się na szkolenie?
- Możesz wypełnić formularz elektroniczny lub w wersji papierowej formularz do edycji i wysłać na adres uslugirozwojowe@technopark.kielce.pl
- Po otrzymaniu Twojego formularza zgłoszeniowego zostanie wystawiona faktura VAT z wszelkimi danymi do zapłaty i zostanie wysłana na adres e-mail podany w formularzu.
- Po uiszczeniu opłaty za dane warsztaty/szkolenia prosimy o przesłanie potwierdzenia zapłaty na wyżej podany adres mailowy.
- W wypadku nie wniesienia opłaty rezerwacja na warsztaty/szkolenia zostaje anulowana.
Więcej informacji
Paulina Borończyk
Tel.: 41 278 72 14 lub 278 72 00 wew. 1014
paulina.boronczyk@technopark.kielce.pl