Aktualności
2011-06-20
Audyt Marketingowy Młodej Firmy
Wsparcie 3D.

Miło nam poinformować, że od 1 marca 2011 r. rozpoczęliśmy realizację projektu pt. "Audyt Marketingowy Młodej Firmy" (AMMF) - nową usługą dla przedsiębiorstw świadczoną przez Instytucje Otoczenia Biznesu", którego celem jest wzmocnienie sieci Instytucji Otoczenia Biznesu, poprzez wprowadzenie nowej usługi doradczej o charakterze proinnowacyjnym - dedykowanej przedsiębiorstwom w początkowej fazie działalności.
Audyt Marketingowy Młodej Firmy wpłynie na wzrost świadomości młodych przedsiębiorców w zakresie potrzeby wdrażania innowacji w przedsiębiorstwie, co może przełożyć się na wzrost ich konkurencyjności.
Audyt to ocena działań marketingowych oraz wskazanie potencjalnych szans i zagrożeń dla firmy. Ukończony będzie raportem zwierającym rekomendacje dla firm wskazujące działania prorozwojowe i innowacyjne. Do czerwca 2013 r. usługa będzie świadczona bezpłatnie dla 120 firm, które otrzymają zaświadczenie o udzielonej pomocy de minimis.
WSPARCIE 3D...
Diagnoza
- w przedsiębiorstwach, które zgłoszą się do projektu zostanie
przeprowadzone badanie kwestionariuszowe oraz bezpośredni wywiad
skoncentrowany na podejmowanych w firmie działaniach marketingowych.
Eksperci i konsultanci ocenioną przede wszystkim podejmowane w firmie
działania marketingowe zgodnie z koncepcją 4P (produkt, cena,
dystrybucja, promocja) lub 7P (produkt, cena dystrybucja, promocja,
ludzie, proces, świadectwo materialne) oraz wskażą potencjalne szanse i
zagrożenia dla firmy w obszarze marketingu dla jej produktów i usług.
Definicja - efektem audytu
będzie raport, zawierający rekomendacje, które umożliwią podjęcie przez
firmę działań pro-rozwojowych i innowacyjnych, a także posłuży do
zbudowania strategii marketingowej dla firmy.
Działanie - wnioski i rekomendacje będące wynikiem analizy mogą zostać przez firmy wykorzystane do wprowadzenia zmian, które przyczynią się do poprawy ich pozycji konkurencyjnej na Jednolitym Rynku Europejskim.
Przeczytaj więcej o oferowanej usłudze Działanie - wnioski i rekomendacje będące wynikiem analizy mogą zostać przez firmy wykorzystane do wprowadzenia zmian, które przyczynią się do poprawy ich pozycji konkurencyjnej na Jednolitym Rynku Europejskim.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna
Gospodarka.
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość