Aktualności
2021-11-17
Techniki sprzedaży, budowanie relacji z Klientami, komunikacja w sprzedaży. Szkolenie.
Zapraszamy na szkolenie kierowane do handlowców, przedstawicieli handlowych, doradców klienta, specjalistów ds. sprzedaży. Jako dostawca usług w ramach Bazy Usług Rozwojowych chętni mogą otrzymać nawet 80% dofinansowania kosztów szkolenia.
Miejsce szkolenia: Kielecki Park Technologiczny, ul. Olszewskiego 6.
Data szkolenia: 14-15.02.2022 r.
Prowadzący: Żaneta Mańka (bio)
• Analiza wybranych modeli procesu sprzedażowego dla wybranych kanałów sprzedaży
• Korzyści z planowania – dla Klienta i Handlowca
• Planowanie działań - skuteczność rozmów handlowych w lejku sprzedażowym
• Wiedzieć co, kiedy i jak czyli przygotowanie do spotkania handlowego
• „Mapa to nie terytorium” – zasady dotyczące postrzegania i komunikacji
• Buyer Persona – jak rozpoznać czego pragnie Klient?
• Pozostawić dobre wrażenie – w jaki sposób budować personalną przewagę konkurencyjną? – savoir vivre v biznesie
• Właściwe pytania we właściwym czasie – przegląd metod dotyczących badania potrzeb Klienta
• Narzędzia komunikacji z Klientem – analiza pod kątem etapu procesu sprzedażowego
• Różnice w znaczeniach – istota precyzji w komunikacji z Klientem
• Psychologiczne aspekty budowania relacji
• Typologia kolorystyczna jako komunikacyjny „kod dostępu” do zrozumienia innych
• Jak dopasować własny styl do stylu Klienta i co z tego będzie miał Handlowiec?
• Słuchać uważniej i rozumieć Klientów - komunikacyjne 4 Uszy Von Thuna
• „Klucz do Klienta” - zwroty budujące relacje i takie, które oddalają od Klienta
• „Nadając na tej samej fali” – charakterystyka różnych typów Klientów
• Mój własny styl zachowania i podejmowania decyzji jako Klient
• W jaki sposób pracować z różnymi typami Klientów?
• Na co zwracają uwagę Klienci?
• Język strat czy język korzyści – co działa korzystniej?
• Mam dla Pana/i rozwiązanie, czyli o nowoczesnym rekomendowaniu propozycji
• Prezentacja sprzedażowa – jak w ciekawy sposób przedstawić rozwiązania handlowe?
• Techniki wykorzystywane w sprzedaży relacyjnej
• „Metatechniki, wzorce i triki” – przegląd technik sprzedaży
• Techniki wykorzystywane w sytuacji zastrzeżeń Klientów - technika outframingu i reframingu i inne, wykorzystywane w sytuacji zastrzeżeń Klientów
• Zespołowa gra negocjacyjna umożliwiająca poznanie własnych sposobów na podejmowanie decyzji w sytuacji „różnicy interesów”
• 5 strategii negocjowania – do czego dążysz w trakcie negocjacji?
• Etapy negocjacji, lista spraw i cel negocjacyjny – co daje dobre przygotowanie do negocjacji?
• Jakie techniki warto stosować w negocjacjach by Klient czuł się dobrze? Analiza wybranych technik negocjacyjnych
Aby zgłosić się do udziału w szkoleniu należy dokonać rejestracji: FORMULARZ