Aktualności

2013-03-27

Kieleckie firmy zainteresowane marketingiem internetowym


Prawie 100 osób wzięło udział w konferencji dotyczącej skutecznego marketingu oraz budowania silnego wizerunku marki w internecie. Wydarzenie dla świętokrzyskich firm zorganizował Kielecki Park Technologiczny.

Wśród prelegentów znaleźli się najlepsi w Polsce eksperci zajmujący się marketingiem internetowym oraz mobilnym. Uczestnicy konferencji dowiedzieli się m.in. jak promować firmę w internecie oraz docierać z reklamą przez telefon. Prowadzący podkreślali, jak bardzo ważne dla przedsiębiorców są portale społecznościowe.
- Reklamując firmę w tradycyjnych mediach rzadko można liczyć na odzew klientów a pewnością na ich opinię będzie można liczyć pokazując produkt w internecie - mówi Katarzyna Orzechowska.
Konferencja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem świętokrzyskich przedsiębiorców. W sali zasiedli przedstawiciele zarówno małych firm, jak i znanych marek a wśród nich przedstawiciele Korony Kielce.
- Bardzo się cieszymy, że tego typu konferencja została zorganizowana w stolicy województwa świętokrzyskiego. Dla nas to ważne, że wybierając się do Kieleckiego Parku Technologicznego możemy dowiedzieć się wielu inspirujących rzeczy. Marketing internetowy, to tak naprawdę przyszłość reklamy - tłumaczył Paweł Jańczyk, rzecznik Korony Kielce.
O budowaniu silnego wizerunku marki w internecie opowiadała Katarzyna Orzechowska. Skutecznymi działaniami sprzedażowymi w mediach społecznościowych zajmował się Bartłomiej Rak, natomiast o mobilnym marketingu informowała Monika Mikowska. Konferencja jest jednym z elementów projektu  "Audyt Marketingowy Młodej Firmy".
- Realizując projekt przebadaliśmy ponad 120 młodych firm. Każda z nich otrzymała kompleksowy raport dotyczący działań, które powinny zostać podjęte. Młodzi przedsiębiorcy z którymi się spotkaliśmy podkreślali, że potrzebują wsparcia, jeśli chodzi o niskobudżetową reklamę dlatego zdecydowaliśmy się na zorganizowanie konferencji poświęconej biznesowi w internecie - informuje Dominik Kraska, kierownik Działu Doradztwa i Transferu Technologii KPT.

Projekt Audyt Marketingowy Młodej Firmy jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Poniżej można obejrzeć prezentacja przygotowane przez naszych trenerów

Prezentacja Katarzyny Orzechowskiej - pobierz

Prezentacja Bartłomieja Raka - pobierz

Prezentacja Monika Mikowska - pobierz





Galeria zdjęć

Powrót