Aktualności

2013-03-12

Najlepsi w Polsce specjaliści w dziedzinie marketingu na konferencji w KPT


Skuteczny marketing oraz budowanie silnego wizerunku marki w internecie, to główne tematy konferencji organizowanej 27 marca przez Kielecki Park Technologiczny. Do udziału zapraszamy przedsiębiorców z województwa świętokrzyskiego.

Wśród prelegentów znaleźli się najlepsi w Polsce eksperci zajmujący się marketingiem internetowym oraz mobilnym. Osoby, które zdecydują się na udział w konferencji dowiedzą się m.in. jak promować firmę w internecie oraz organizować kampanie reklamowe za pomocą ruchomych billboardów. Eksperci przekażą także informacje dotyczące wykorzystania w działaniach marketingowych telefonu.
- Konferencje przygotowaliśmy z myślą o firmach, które funkcjonują na rynku zaledwie kilka lat. Chcemy dać im możliwość posłuchania i skonsultowania się z doświadczonymi specjalistami - mówi dyrektor KPT Szymon Mazurkiewicz.
Dyrektor Parku podkreśla, że trenerzy związani na co dzień z Concordia Design w Poznaniu, nie będą mówić dlaczego reklama w internecie jest ważna, ale powiedzą co zrobić żeby była skuteczna i przełożyła się na konkretne wyniki sprzedaży. O budowaniu silnego wizerunku marki w internecie opowie Katarzyna Orzechowska. Skutecznymi działaniami sprzedażowymi w mediach społecznościowych zajmie się Bartłomiej Rak, natomiast o mobilnym marketingu opowie Monika Mikowska.
- Nasi eksperci podpowiedzą, jak reklamować firmę dzięki niewielkiemu nakładowi finansowemu. Spotykamy się o godzinie 10. Już dziś zachęcam do zgłaszania się i udziału - dodaje Szymon Mazurkiewicz.
Konferencja jest jednym z elementów projektu  "Audyt Marketingowy Młodej Firmy". Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Rekrutacja już trwa. Więcej informacji na temat konferencji oraz rejestracji udziela Joanna Rudawska, e-mail: joanna.rudawska@technopark.kielce.pl

Informacje o prelegentach


Monika Mikowska - współpracuje z największymi firmami w kraju. Niezależna konsultantka ds. mobile marketingu, która skupia się na zagadnieniach użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach marketingu mobilnego. W branży interaktywnej od 9 lat. Współpracowała m.in. z Grupa Onet, NIVEA Polska, Orange, Raiffeisen Bank Polska, Kredyt Bank. Prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce rozwiązań mobilnych i publicystka. Autorka bloga jestem.mobi, na którym popularyzuje wiedzę o rozwiązaniach mobilnych oraz  przybliża ich rozwój czytelnikom spoza branży IT.


Katarzyna Orzechowska - konsultant ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Od ponad 4 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Dotychczas tworzyła i wdrażała kompleksowe strategie marketingowe zarówno dla branży MŚP jak i dla największych marek. Specjalizuje się w social media dla branży fashion. Stworzyła strategie obecności w social media i PR dla takich marek jak Fashion Philosophy Fashion Week Poland, Atlantic, SIMPLE, 3Suisses, Taranko. Współpracowała również z Elle Polska. Pomaga agencjom zagranicznym jako konsultant ds. wdrożenia projektów na polski rynek.


Bartłomiej Rak
- posiada kierunkowe wykształcenie (Informatyka Stosowana - UJ i Marketing Internetowy - SGH). Pierwsze kroki stawiał w Zespole ds. Internetu ING Banku Śląskiego. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i social media. Współprowadzi dom konsultingowy Socjomania Sp. z o.o., w ramach którego tworzy strategie i edukuje z zakresu działań w internecie. Wśród uczestników szkoleń Socjomanii pojawili się przedstawiciele takich marek jak: PKP Energetyka, Ringier Axel Springer oraz Ministerstwo Gospodarki. Prowadzi zajęcia z mediów społecznościowych na Akademii Leona Koźmińskiego oraz AGH. Autor artykułów o social media marketingu, które ukazały się w Marketingu w Praktyce, Hotelarzu, Marketerze+ oraz Magazynie Spectrum.





Powrót