Aktualności

2019-11-20

UTI.PL w nowej odsłonie

Marka UTI.PL należąca do lokatora Kieleckiego Parku Technologicznego spółki Wirtuale.pl, zmienia się dla swoich klientów. Ideą jest nie tylko dostarczanie im gotowych produktów, ale przede wszystkim poprowadzenie przez cały proces wyboru, projektowania i instalacji wykupionych usług.

Jak podkreśla Wojciech Korona, członek zarządu spółki i współtwórca UTI.PL, często w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa przychodzi moment, w którym trzeba dokonać gruntownej zmiany. Szczególnie dobrze wiedzą o tym firmy z branży technologicznej, których otoczenie biznesowe i  wymagania klientów ulegają niezwykle szybkim przekształceniom. Dlatego marka zdecydowała się na wprowadzenie nowego podejścia do klienta. Równolegle zdecydowano o gruntownym jej rebrandingu UTI.PL. - Pierwotna idea stojąca za marką, którą wyrażaliśmy hasłem „supermarket usług internetowych”, zakładała dostarczanie klientom dużej liczby produktów, które mogli przeglądać i dowolnie dopasowywać do swoich potrzeb, ale też niemal stuprocentową samodzielność osób korzystających z naszej oferty. Życie zweryfikowało to podejście. Okazało się, że specyfika naszych produktów sprawia, że klienci mają problemy z dokonaniem zadowalającego ich wyboru i potrzebują zdecydowanie silniejszego wsparcia z naszej strony – mówi Wojciech Korona. Dodaje, że teraz UTI.PL chce nie tylko dostarczać klientom produkty, ale też, a nawet przede wszystkim, doradzać im i prowadzić przez cały proces wyboru, projektowania i instalacji wykupionych usług.

Zmienia się także wizerunek graficzny marki. UTI.PL pochwaliło się ostatnio nowym logotypem, hasłem „internet puzzles” oraz odświeżoną stroną internetową. W nowej odsłonie zobaczymy też media społecznościowe. - Naszym celem stało się stworzenie zupełnie nowej koncepcji marki. Jednocześnie zależało nam na zachowaniu dwóch elementów: nazwy i kolorystyki, które są dobrze znane naszym klientom. Logo w kształcie puzzla i hasło „internet puzzles” zdecydowanie lepiej przystają do koncepcji układanki, czyli wzajemnie uzupełniających się elementów wspólnie składających się na pełny sukces firmy w sieci, którą chcemy zaproponować naszym klientom – dodaje Wojciech Korona.

Efekty zmian można zobaczyć na stronie: www.uti.pl

Marka UTI.PL należy do grupy Wirtuale.pl będącej jednym z najbardziej doświadczonych dostawców usług internetowych na polskim rynku. Założyciele grupy działają w branży od końca lat 90. Spółka jest lokatorem KPT. - Nie mogliśmy wybrać lepszego miejsca na rozwój naszego biznesu. Kielecki Park Technologiczny jest siedzibą wielu przedsiębiorstw, działających na podobnym do naszego polu, dzięki czemu cały czas działamy w inspirującym otoczeniu i możemy na bieżąco obserwować rozwój branży technologicznej -  podkreśla Wojciech Korona.

Powrót