Aktualności

2019-06-03

Szybkie randki biznesowe, czyli druga edycja Linkowania w KPT

Na kolejne spotkanie z cyklu Linkowanie w KPT zaprasza 13 czerwca Kielecki Park Technologiczny.

Linkowanie w KPT to możliwość poznania w krótkim czasie wielu interesujących osób, z różnych środowisk zawodowych, o odmiennych zainteresowaniach i doświadczeniach. Spotkanie umożliwia skrócenie dystansu i pozwala zbudować podstawę relacji. 

Jakie zasady przyświecają spotkaniu Linkowanie w KPT?

Uczestnicy zasiądą w różnych, przyporządkowanych im miejscach (4 minuty na rozmowę przy jednym miejscu - po 2 minuty na osobę), gdzie w ciągu kilku minut zaprezentują swoją działalność i poszukają płaszczyzny do możliwej współpracy. Forma przypominać będzie speed dating. Tu jednak będzie mieć to charakter wyłącznie biznesowy. Podczas prezentacji firmy należy zaprezentować ofertę oraz wyróżnik na tle konkurencji. Ciekawym pomysłem jest zamknięcie oferty firmy w krótkim haśle. Po zasygnalizowanym końca czasu należy przejść do kolejnego, wyznaczonego miejsca. Stoliki będą ponumerowane. Wskazana jest wymiana wizytówek.

Także podczas drugiego z cyklu wydarzenia w drugiej części odbędą się prelekcje gości specjalnych. Wśród nich jest Bartosz Śmietański, który przedstawi komunikację wewnętrzną w firmie jako narzędzie skutecznego budowania wizerunku. Słuchacze dowiedzą się, że w funkcjonowaniu instytucji, przedsiębiorstw prywatnych oraz innych podmiotów użyteczności publicznej niezwykle ważna jest prawidłowa komunikacja wewnętrzna oraz utrzymanie optymalnych relacji ze środowiskiem zewnętrznym. Chodzi m.in. o współpracę z mediami, urzędami, klientami i obywatelami, a także innymi, współpracującymi instytucjami.-podkreśla Bartosz Śmietański. Drugim z prelegentów będzie Armand Naporowski, który opowie jak pozyskać klientów i negocjować w biznesie.

Uczestnicy warsztatu poznają najważniejsze determinanty sukcesu w negocjacjach. Dowiedzą się w jaki sposób pracować nad własną skutecznością w pozyskiwaniu klientów oraz co zrobić by budować z nimi trwalsze i bardziej wartościowe relacje. Zbadają poziom swoich umiejętności sprzedażowych i przećwiczą skuteczne techniki komunikacji z klientem - wyjaśnia Armand Naporowski.

Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca w budynku Orange Inc. (sala Business Hub KPT - speed dating biznesowy), sala Dolina Krzemowa (prelekcje zaproszonych gości). Start o godz. 12:00. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisz się!

Program:

12:00 - 13:25 Speed dating biznesowy

13:30 - 14:00 Bartosz Śmietański, "Komunikacja wewnętrzna w firmie jako narzędzie skutecznego budowania wizerunku"

14:05 - 14:15 Quiz wiedzy o KPT

14:20 - 15:00 Armand Naporowski, "Pozyskiwanie klientów i trening negocjacji w biznesie"

15:00 - 15:40 Dodatkowy networking przy pizzy

Więcej informacji w wydarzeniu na facebooku

 

Informacje o Prelegentach:

Bartosz Śmietański - Specjalista komunikacji społecznej, coach. Przez 12 lat dbał o strategie budowania wizerunku Wojewody Świętokrzyskiego, właściciel SEEVUU Agencji Coachingu i Public Relations. Doradza kilku kieleckim firmom ws. Public Relations oraz komunikacji wewnętrznej i rozwiązywaniu konfliktów w zespołach. Inspirowanie oraz ciągłe poszukiwanie niestandardowych i nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie komunikacji to jego pasja. Autor szkoleń pt. "Coaching zespołowy w firmie, jako narzędzie budowania strategii PR" oraz "Wzmacnianie potencjału pracowników. Eliminowanie ograniczających przekonań", które prowadził w instytucjach samorządowych w regionie świętokrzyskim.

 

Armand Naporowski - Mentor, doradca, trener i coach biznesowy. Prezes zarządu Polskiego Centrum Doradztwa Energetycznego. Dyrektor Świętokrzyskiego Oddziału Izby Coachingu. Mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Kielcach.

 

Zgłoszenie do udziału w wydarzeniu jest równoznaczne ze zgodą na utrwalanie wizerunku Uczestnika poprzez nagrywanie i fotografowanie oraz późniejszą publikację zdjęć, nagrań audio/video. Uczestnicy oświadczają, że nie będą mieli jakichkolwiek roszczeń z tym związanych. KPT będzie wykorzystywać zdjęcia, nagrania audio/video oraz inne materiały jedynie w celach promocyjnych, marketingowych i wizerunkowych.

Powrót